e7na ... we aktar
welcome ...

wish you a nice time with us ,,

and be always know that we try to fine your need`s
and searching for a good people to let you meet
e7na ... we aktar
welcome ...

wish you a nice time with us ,,

and be always know that we try to fine your need`s
and searching for a good people to let you meet
e7na ... we aktar
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
e7na ... we aktar

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انهردا الموضوع مختلف تماما الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hossam_nada
عضو شغال
عضو شغال
hossam_nada

انهردا الموضوع مختلف  تماما  الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها Empty
مُساهمةموضوع: انهردا الموضوع مختلف تماما الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها   انهردا الموضوع مختلف  تماما  الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها Icon_minitimeالسبت أكتوبر 03, 2009 11:04 pm

السلام عليكم

الموضوع مختلف النهرده
اخطر فيرس:
1: فيرس الخطر ده خطييييييييييير خطييييييييير يعنى ده مكون من تشكيله فيروسات جامده ده يكتشفه اى انتى فيرس والى ميكتشفوش يبقا
جهاذه متفيرس مثتانث جاامد يعنى او مهوش برنامج انتى فيرس اصلا

فيرس الى هو دون لودر ده:Win32:Downloader-AOX [Trj] هوده جامد وغير منتشر كان منتشر جامد وغير كدا ده بينتش اكتر الاوقات على المواقع الملغومه طبعا معروفه !!
3: سولتى فيرس
جامد غير مكتشف من معظم انتى فيرس الا بابديت هو هديه من صديق ليا وقدمته هديه لكم

4:
فيرس اسامه بن لادن جامد الفيرس ده وطبعا هشرح اخطارها وكيفيه الحمايه فى الاخر كدا بس يا رب افتكر بس لو مفتكرتش ابقو فكرونى
ن ده مهم جامد

5 باقى الفيروسات جميله وحلوه ده لما اكون فى الشات بلاقى الى يستاهله واكيد مفيش حد فيكم يستاهل فيروسات

الوقايه:
اهم واول حاجه الانتى فيرس هو لازم يكون انتى جامد تثق فيه انا عن نفسى افضل انتى فيرس اسمف افست هو جامد ولله وبيفدنى كتير
وبرده لازم الابديت
فى اى انتى فيرس لازم اب ديت

ازاله:

: ندخل بقا لما تكون اتنيلت واتفيرست فيرس اطخن فيرس يعنى انت هتشوفه هيروح بعد مرتين من الطريقه القديمه طبعا انتو عارفنها

ولو مطلعش او عاوز تفرمط الجهاز بايدك بدل ما تروح لبتاع الصيانه هياخد منك اقل حاجه 5 جنيه دا عندنا فى المحله يعنى
وليه بقا انت ممكن تتعلم الفورمات باسهل طريقه ومش هيكلفك غير تمن اسطوانه عاديه سى دى مش دى فى دى
ابحث فى النت عن اسطوانه اسمها هيرنز بوت سى دى(heirens boot cd) وهى دى الى هتفرمت جهازك
وغير كدا الاسطوانه الحديثه دلوقتى فيها برامج انتى فيرس كتير
ممكن من غير فورمات تشيل الفيرس
وانتا بتحمل اسطوانه هي هتكون مساحتها بين 150 و250 او 300 يعنى مش كتير اوى
وانت بتنزلها ابحث برده عن تعليم الفورمات بيها وكدا هتلاقى شرح بالصور وكل حاجه وده احسن لك
وتفرمت جهازك وتريح نسك من الفلوس الى رايحه جايه على مراكز الصيانه خليها فى الحاجات التقيله بس
واتمنى انى اكون منستش اى حاجه واكون وفيت فى شرحى
ولو فى اى سؤال اى حااجه
انا موجود
وده اميلى تانى :canan_canan2002@yahoo.com
فى ناس بتخاف تكلمنى يا جماعه ان مش شيطان ولا حاجه مبفيرس الا الى يستاهل بس ولله
يعنى فى واحد مره دخل وانا مش موجود نسخ الفيروسات الى عندى وبقا بيبهدل الناس
وبقا بيهددهم
فزعلت اوى انو سرقنى وغير كدا يأذى الناس
خليته يفيرس جهازه بايده
وانا الى مفرمته بايدى
اتمنى انى اكون وفيش وانا اريد التعرف اكترعلى اعضاء المنتدى كولهم
سلام
المدير
عضو سوبر ستار
عضو سوبر ستار
المدير

انهردا الموضوع مختلف  تماما  الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها Empty
مُساهمةموضوع: رد: انهردا الموضوع مختلف تماما الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها   انهردا الموضوع مختلف  تماما  الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 2:31 am

تسلم يا جميل عالموضوع الاكتر من هايل ومستنيين الجديد دايما
https://e7na.4umer.com
ELLE
عضو شغال
عضو شغال
ELLE

مُساهمةموضوع: رد: انهردا الموضوع مختلف تماما الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها   انهردا الموضوع مختلف  تماما  الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 11:54 pm

هوا دا الصح
الوقاااااااايه
بجد كل مواضيعك مفيده
مشكور عالمجهود
ودايماً في انتظار جديدك

انهردا الموضوع مختلف تماما الاختلاف هو انى هشرح كيفيه الحمايه من الفيروسات الى انا رافعها واخطرها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا اداة الكاسبر الجديدة باقصى درجات الحمايه Kaspersky Virus Removal Tool 7.0.0.290
» مفهوم الفيروسات وكيفيه عملها
» نفراد لارض الاختلاف و التميز مع اخر اصدار لبرنامج Wondershare YouTube Downloader + السيريال و على اكثر من سيرفر
» حصريا .. لعشاق الاختلاف والتميز النسخه الاكثر من رائعه Lindows HM القوة والثبات والخفه والسرعه ف الاداء
» تعلم صناعه الفيروسات والحمايه منهامن البدايه الى النهايه